Lista!

I brist på intressanta saker att skriva så snodde jag denna av Lina , är ju bättre än inga inlägg alls 
 
1 – en bild på någon du aldrig kommer släppa taget om
2 – en bild på mig
3 – något jag vill ha
4 – en bild på några/någon som du alltid har roligt med
5 – något jag är beroende av
6 – en bild på någon du saknar
7 – en bild på någon som är snygg
8 – en bild på någon som alltid gör dig glad
9 – 5 fakta om mig
10 – en bild som gör mig ledsen
11 – en bild på någon som får dig att skratta
12 – favorit film
13 – det gillar jag att göra
14 – min profilbild på Facebook
15 – en bild på en kompis
16 – en bild på någon du litar på
17 – en bild på någon som är snäll
18 – en bild på en vän som du inte har varit med på länge
19 – en gammal bild på dig själv
20 – en bild på mig själv
21 – det senaste jag köpte
22 – smink jag oftast använder
23 – en bild från i somras
24 – en bild på din bästavän
25 – 3 bra låtar
26 – en bild på dig och din bästavän
27 – en bild på något du älskar
28 – 5 saker jag är dålig på
29 – 3 saker jag inte klarar mig utan
30 – en bild på något du ser fram emot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0