ibland får man

Jag känner mig så jävla duktig faktiskt! Hela veckan har det känts jobbigt att ta sig ner till stil för att träna men varje dag denna veckan har jag ändå släpat mig dit och kört så det ryker. Nu är det fredag och dagens pass är avklarat och ja fyfan så bra det känns i kroppen just nu. Jag kände idag på crossfiten att jag orkade mer och att kroppen blivit lite starkare kanske har träningen gett lite resultat ändå :) det är inte ofta jag berömmer mig själv men idag gör jag det. Imorgon väntar ännu ett crossfit pass och jag längtar faktiskt och på söndag blir det nog vilodag för min del. Nu ska jag ta hand om disken, få något i magen och duscha. Får inte glömma heller att det bara är en vecka kvar till hemresa :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0