vänt på dygnet

har lyckats vända helt på dygnet, not good!
nåja har ju en vecka ungefär på mig och fixa till det.
Hela helgen har jag faktiskt hållt mig hemma med
familjen igår hade farmor middag, 3 rätters och mums
så gott. Annars har jag faktiskt haha spelat tv spel, super mario.
Gick och blev mobillös i fredags, den är ut funktion så ingen
kan nå mig har inte idats fixa någon lånetelefon heller eller lämnat
in min. Nu är det ungefär en vecka kvar här nere innan det är dags
för Lule igen. som vanligt inför sista veckan känner jag mig stressad men
ska försöka strukturera upp det lite så jag hinner med allt som tänkt.
Så vill ni ses kan ni ju höra av er ;). Ni vet ju också att vi detta laget
börjar det kännas jobbigt att inse att jag snart ska lämna familj och vänner,
blöö så trist det känns. Knyter sig sådär i magen när jag tänker på det.
Och den där ovissheten som innfaller sig när jag inte vet när jag får
träffa dom igen. USCH! Nåja. Ska väl försöka få lite sömn, ska umgås med
Sandra och Tessan imon vilket innebär även 2 småttingar och då
krävs energi. Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: sussi

Men jag meeed! Vänt dygnet totalt. Och de e fan inte lätt att stiga upp tidigt sen ;) Och börja skolan igen känns inte okej..Vad sägs om att vrida tillbak kl och så göra om jullovet igen?:p

2013-01-07 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0