listen to the words i say

Både igårkväll och idag har jag och mamma myst ner oss i soffan och sett
film, mamma har varit sjuk och imorgon är hon ledig. Mysigt att få lite tid ensam
med henne, bästa fina mamma! Ja och idag blev det på allvar. Resan hem bokad
och klar. Tillbaka i Luleå på tisdag igen. Suck!! Har ingen lust alls, jag vill inte. 
Försöker tänka positivt men nej uscha. De senaste gångerna har jag hållt mig från tårar
men så lär det inte bli denna gången. Nåja ska försöka njuta dom sista dagarna jag har
här hemma. Idag har jag hur som helst hängt med sanna och hanna för en lunch sen
var jag och sanna och kikade runt lite innan vi avslutade med kaffe hos henne.
jag gjorde middagen idag faktiskt, kycklingpizza. förjävla god! Nu är jag sådär jävligt
trött så säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0