lalalalaa..

några dagar sen jag skrev här sist. Sen dess har det varit lugnt förkylningen håller sakta men säkert på att försvinna. Jag var hos elin, mysigt som vanligt. Hann även med lite bebismys hos hennes syster, så söt var han! En sväng på stan på onsdagen i piteå med henne och sussi. hm, agerade stöd åt sussi hos doktorn har jag också gjort. Fått ett paket av mamma och pappa med min mobil i som nu är som ny, ny skärm så ja den ser faktiskt helt ny ut. Och det bästa var att ALLA bilder fanns kvar på mobilen, halleluja! Det fanns även choklad och en nalle i paketet, gulle mamma och pappa. Dom hade skickat med det för att mamma tyckte synd om mig när jag var sjuk, bästa! Sen har jag insett att min abstinens efter noah inte kommer hålla hela våren så funderar på att åka hem några dagar framåt våren, ev i samband med min födelsedag men vi får se. Jag vet iaf att Sanna och Marie kommer upp i mitten på februari, behöver jag ens säga att jag är GLAD !! längtar efter dom. Nu ska jag strax iväg på stan en sväng med Emma som jag knappt sett sen jag kom hit och ikväll blir det bio med henne och sussi. Bra fredag helt enkelt.
 
Som jag längtar efter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0