jag bygger bygger upp

Helgen försvann som vanligt raskt. I fredags tillbringade jag kvällen hos sussi, blev bjuden på middag och vi skulle ta ett glas vin men blev några fler. Emelie kom förbi också vilket var ytterst trevligt. Jag och sussi började med vin som blev cider som blev baileys ;). Det var en supermysig fredag helt enkelt. 
 
Lördag och Söndag
hände inget anmärkningsvärt jag låg i sängen med en riktig förkylning och ont i halsen, igen. suck! Hoppas förkylningen ger med sig fort nu iaf. Tänkte komma igång med träningen men som vanligt räcker det att jag tänker träning så börjar snoret rinna. Jag bakade ifall bröd i lördags , jag kallar det sussis bröd men heter egentligen hälsobröd, kan vara världens godaste bröd och jag är imponerad över att jag lyckades. Så delar av mig med hennes recept här gottigottse.wordpress.com finns världigt mycket gott där. Resten av helgen har jag spenderat framför gossip girl, börjat från säsong 1 och tänkte se klart allt i brist på annat att göra. 
 
idag har jag hängt med emelie vi tog en lunch i stan och strosade lite i affärer, jag kikade på en norrbottensring vet bara inte vilket finger jag vill ha den på. När vi var klara med affärer så tog vi en sväng hem till henne och satt och surra innan jag tog bussen hem. Så en mycket trevligt dag. Sen jag kom hem har jag diskat och fixat och sett gossip girl och pratat med mor och far. Dom hade hämtat ut min mobil, tjoho lagad och klar :). Dagens puss går heeelt klart till Mamma, världens bästa finaste mamma! TACK 
 
Nu ska jag se lite GG innan sängen är rätt trött faktiskt så sova blir skönt, och imorgon är ingen vanlig dag för det är sussis födelsedag så födelsedagsfika it is :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0