Ladda

Sitter och försöker ladda upp för att ta mig ner till Stil och träna. Känns inte sådär jättelockande
men i have to. Hade ju faktiskt min vilodag igår så idag finns absolut inga ursäkter. Men kl 5 ska jag hoppa i träningskläderna och gå dit. Skönt att få rensa tankarna. Idag ska jag jävlart köra slut på varenda muskel i hela kroppen. då kanske jag somnar gott sen. Gårkvällen var mycket mysig, jag, sussi och emelie satt och käkade godis framför melodifestivalen och surrade och skrattade. Jag läste lite innan jag somnade i sängen. Dagen har hitills bestått av att spela candy crush, det där jävla spelet är beroendeframkallande! Lagat middag och sen ringde min moster vilket gjorde mig glad, värmer i hjärtat när folk ringer för att bara kolla  så allt är bra. Fick byta ett par ord med Johanna också ja det stillade ju inte direkt min hemlängtan om man säger så. Jag hoppas innerligt att jag ska hinna åka hem en vecka eller två framåt våren. Saknar ju lilleman nå gaalet, han hinner bli så stor mellan gångerna jag får träffa honom. Mosters lilla prins! Veckan som kommer innehåller: Plugg, träning,städning och på onsdagkväll kommer Marie och Sanna, ääntligen! Ja sen hoppas jag att jag ska få se Elin också, är inte okej att vi ses så sällan egentligen. Så att träffa henne är definitivt en viktigt punkt denna veckan för hon är ju en viktig del i mitt liv ;). Nej nu ska jag ladda upp för att träna och svettas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0