Happy girl!

Att vakna och se att pappa skickat ett sms där det står ''Godmorgon min älskade snöflinga :) ha en bra dag'' det gör mig glad :D Han har sina stunder min älskade pappa och när han skriver sådär så saknar jag honom ännu mer. Och när jag pratar med Mamma om vi ska lägga på och hon säger ''Puss martina vi hörs och du jag älskar dig'' ja då saknar jag henne ännu mer. Världens bäääästa föräldrar!. Sitter nu nyduschad efter att jag och emma har svettats på crossfit. Första gången på länge och ja nej idag var det segt, efter halva passet ville jag gå hem. Nåja imorgon blir det vila och låta kroppen återhämta sig lite. Hm. Ja,a nej jag har väl egentligen inte så mycket berätta. Puss till mamma och pappa idag helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0