...

Nu har jag fått tummen ur och bokat mig en synundersökning! Detta går då inte längre, så på lördag ska jag till stan och få en gjord så jag kan skaffa mig nya glasögon, bättre sent än aldrig, right? Bara hoppas jag hittar ett par som passar mig, kanske inte finns några alls som ser bra ut på mig.. 
 
Fick helt plötsligt såndär jobbig känsla, känner mig låg och ja lite nere. Vet inte varför egentligen men ja den kom smygande. Är så jobbigt får då vet jag att jag inte kommer kunna sova ikväll utan bara ligga och grubbla vilket känns jävligt jobbigt. Jag har inte haft någon direkt hemlängtan men idag kände jag att det ska bli förbannat skönt att få komma härifrån ett tag och få lite distans till saker och ting. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0