bla bla bla

Jaha så var det onsdagkväll igen! Dagen har hitills gått åt till plugg och träning. Så skönt att ha kommit igång med träningen igen. Ska strax börja med middagen och sen invänta emma som är min middagsdejt idag. Hennes karl är och jobbar i Gällivare så hon är lite ensam och jag tackar inte nej till sällskap. Ja,a annars? Spenderade helgen hos Hanna och det var toppen som vanligt nu hoppas jag vi ses igen snart. Förövrigt måste jag säga att börja klippa sig hos Hanna är både mitt bästa och värsta beslut ;). Bästa för att ja hon är så fööörrrbannat duktig  och värsta för jag vill inte gå till någon annan än henne. Att ha någon man litar på till 110% när det gäller håret känns skönt. Och på tal om hår så är jag less det korta så nu tänker jag låta det växa ut. Ja thats it! Förövrigt så håller min tvätt på att svämma över, så jag tänkte tvätta imorgon under tiden vi ska plugga men insåg att 3 timmar imorgon inte kommer räcka så ja tvättar nu också. Skönt när det är klart. Sen kommer Sanna och Marie om en vecka ,vilket jag ser framemot väldans mycket. Nej vad jag svamlar. Ska börja med maten så den är klar när fröken Olofsson kommer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0