babbel

Dagen har rusat förbi i ett rask tempo som vanligt blev plugg med Emma och Sussi sen följde emma med mig till ica och sen hem. Väl hemma gjorde jag ett förbannat gott mellanmål, eller ja funkar när man är sugen på nå gott eller är hungrig men ändå vill ha nå nyttigt! Receptet finns här ! Emma verkade gilla det också. Sen var det bara ladda om för dagens träning och få i sig lite middag. Dagens träning blev 40 minuter löpning, 45 minuter Sh'bam och 30 minuter core. Träningen känns förbannat rolig nu, bara hoppas det ger resultat också. Nu har jag precis pratat med mor och far :) som jag får träffa 16e mars för då ska jag ääntligen få åka hem till nära och kära och jag sa det till mamma innan, jag längtar efter din mat ska bli gott med mammas köttbullar haha ;) saknar ju annat också såklart och pappa jag vet att du vill att jag ska komma hem även om du inte erkänner det ;) Nej nu ska jag strax krypa i säng är trött, imorgon väntar tvätt och kanske lite plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0