what a feeling

Ska väl ta och uppdatera lite här också. Är just nu hos syrran och busar med lilleman.  Js annars rullar det på ska åka tillbaka till lule nästa vecka. Känns väl lite jobbigt som vanligt men samtidigt känner jag mig besviken och arg på en del saker så ska bli skönt att få komma upp ett tag innan sommaren. Har mycket känslor just nu arg, förvirrad, ledsen, uppgiven, sen glad och ja det är konstigt just nu. Ena sekunden vill jag bara slå ihjäl någon nästa tvärtemot men ja övervägande ilska vilket skrämmer mig eftersom jag vanligtvis är glad. Hur som så ska vi få något i magen på en stund och sen ta med lilleman till stadsparken för lek och bus i det härliga vädret. 

Kommentarer
Postat av: Lina Svensson

säg till om det är något du vill prata om :) <3

2013-04-09 @ 14:46:03
URL: http://nattstad.se/linasvenssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0