tröttis

Det är fredag, kl är halv 8 och jag är helt slut i kropp och knopp . Blir en tidig kväll
idag. Men det gör inget då kommer jag upp imorgon och hinner träna.
Dagen har rullat på i full fart med först redovisningar i skolan och sedan tog
jag mig iväg till Stil för träning löpning och gym stod på dagens schema och
idag vet jag inte vad som hände men när jag hade sprungit mina 30 minuter ville
jag liksom inte sluta så jag fortsatta och helt plötsligt hade jag stått på löpbandet i
63 minuter. Inte hela tiden i sammma tempo men ändå 1 timme! slutade på 9,11 km.
Sen körde jag lite styrka på gymmet innan jag traskade hem nöjd och glad.

Imorgon vankas det fest och så kommer Elin och Peter hit så en sväng på stan
blir det också innan vi drar på finkläderna och drar oss mot sussi :). 
Känns som en bra helg helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0