surprise

Igår vart jag lite impulsiv. Låg hemma i min säng i Lule och ja
sen började jag tänka lite, och sen bokade jag mig en tågbiljett
till södra sverige. 4 timmar senare satt jag på tåget och förstod
inte riktigt vad jag gjort. Idag möttes jag av min syster, noah och
bästa malin på tågstationen och det var härligt! Även om det inte var
allt för länge sedan vi sågs så ja glädjen av att mötas av de ja underbar.
Pappa och Mamma hade ingen aning om att jag skulle dyka upp.
Pappa blev överraskad på jobbet, syrran gick in och hämtade honom
när han kom ut så hoppade jag fram och han bara skratta och
krama om mig sådär hjärtligt som bara pappa kan och ja ögonen tårades
minsann (även om han själv inte vill erkänna det). Mamma var desto svårare
jag plingade på dörren, visste att hon var ledig. Men ingen öppnade, vi ringde
hennes mobil men ingen svarade. Till slut låste jag upp dörren och gick
in, hon hade legat och vilat och drf int öppnat, hon förstod först inte att det
var jag, men en tår rann det ner för hennes kind när hon fatta vad som stod på.
Nu ska jag ha några mysiga dagar här hemma med Familj och vänner!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Det var så roligt att du kom hem och så tråkigt att du åkte.
Trösten ligger i att tiden går så fort, snart är det jul och då får jag träffa dig igen!

2012-10-01 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0