rubriklös

Jaha så var torsdagen också slut, jisses vad tiden går fort!
Började dagen med en långpromenad, 7 km blev det. Kändes
jävligt och skönt och jag läängtar till jag kan träna. Bara förkylningen
släpper får både mig och emma så är vi jävligt redo. Måste även
påpeka att mina skor, ja fyfan så sköna. Värda varena krona.
Bra köp där. Sen har vi varit i skolan, idag stod labb på schemat
så vi har pratat om molekyler och energi och eldat lite och sådär :P
var faktiskt rätt roligt, när man fattar. Sen har ju kört Elin till flygplatsen
och sen spenderade jag kvällen hos Emelie med henne, sussi och Eve,
vi såg hockeyn, vinst för Lule, YES!! lite blåbärspaj och cola på det, mums.
så ja denna dagen har också varit bra. Imorgon väntar läkarbesök, arbetsintervju
och sen sen får jag åka till Hanna :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0