need some shoes!

Jag känner mig nu redo för ännu kallare och lite mer höstväder
hittade idag en halsduk som passar perfekt till jackan jag köpte
när vi var i pite, MEN nu fattas ett par skor och jag har fastnat för
4 par, 3 av dem lite dyrare än vad jag egentligen har råd med eller
nej alla 4 är det. Den ena part är fodrat vilket är bra med tanke
på vart jag bor. Men om mamma och pappa ger ett bidrag då
har jag minsann råd med dom, och skor behöver man alltid speciellt
såhär när höst och vinter står för dörren. Och känns som bättre
och köpa ett par rejäla skor som håller denna gången och inte går
sönder eller blir fula i färgen, visst pappa ;)?


Kommentarer
Postat av: penny

Jag kan skicka en tia:-D

Svar: Tyvärr så räcker ju inte det så långt pappa :P
Martina

2012-09-21 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0