Men när jag ser på alla stjärnor över Himlen, så önskar jag att du var här

jag har lite hemlängtan eller nej det är fel jag saknar familjen!
Hade behövt mammas kloka och värmande röst och pappas
dåliga skämt. Jag har lärt mig leva med att känna saknad, för
det gör jag nästan varje dag. Jag vet att det finns bättre och sämre
dagar och vissa dagar glömmer jag bort att de är så långt bort
men inte idag, inte nu. Men vet ni? Det verkar som att min kära
syster och fina systerson kommer hit, eller ja det är spikat hon
ska bara boka. Det gör mig glad. Hade inte haft något
emot att få besök av kära mor, far och lillebror och mina fina vänner.
 
 
Att veta att ni är där - vare sig det är nära eller långt borta - betyder att jag aldrig är helt ensam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0