Life is good

Sitter med en kopp kaffe och inser att det är dags att göra något
av denna dagen också. Helgen var helt otroligt jävla bra! Skrattat så
vi nästan fick träningsvärk, shoppat lite för mycket och dansat till svetten
rann. Lite god mat och underbart sällskap på det, underbart med andra ord. 
 
Denna veckan är det dags att ta tag i träningen igen, taggad? Nej inte dirket
men det behövs vill jag lova. Sen måste jag plugga på växter, lite skola och
en arbetsintervju på fredag sen sticker jag iväg över helgen igen, denna gången
till Hanna, äntligen. Som vanligt har hon lovat att göra mig fin i håret igen, vilket
behövs har en gräslig utväxt och mitt hår börjar bli så långt i nacken så jag kan
snöra upp det i en snodd. ILLA med andra ord. Tur jag har världens bästa frisör och
vän i ett ;). Just det ett läkarbesök på fredag också icke att glömma.
 
sen hoppas jag pappa skickar upp ett paket till mig som innehåller saker
som inte fick plats när jag åkte upp. Jag känner mig rätt nöjd med livet
just nu och det är mycket tack vare världens finaste vänner. Sen fick
jag ett glädjande besed igår eller ja jag hoppas det blir så som hon sa
världens bästa syster att hon och finaste bästa lilla noah kommer i oktober :)

Måste lägga upp en låt som får mig att le och efter denna helgen förknippar med Elin !



 







Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen har vi fått en låt som i ett riktigt förhållande! Men snacka om att det är en må bra låt!

2012-09-10 @ 19:11:49
Postat av: Emma

Hihi ;-) fåååttloooose.

2012-09-10 @ 20:37:36
Postat av: Emma

Gud så bra jag är på engelska ;-)

2012-09-10 @ 20:38:23
URL: http://empooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0