Hemma

Nu är jag i Lule igen, emma kom och hämta mig och det
blev kramkalas! Så glad att se henne igen så det kom några
tårar från oss båda ;). Vi for och lämna mina grejer och hon följde
med och handlade. Nu sitter jag och har betalat räkningar och
har gått igenom all post och dricker lite kaffe. Kollar på väskorna
och funderar på om jag ska packa upp dom eller vänta med det, känns 
jobbigt att göra det. Ska ta och duscha och göra mig iordning
innan dom börjar komma mina fina underbara vänner som
jag inte träffat på 4 månader! 4 jäävla månader. Blir nog en hel
del surr skulle jag tro :). Oh vad härligt det har jag saknat, kvällar
med en massa surr och en massa mys och lite vin såklart ;).
 
Hur känns det nu? Jo bra faktiskt! var jättejobbigt igår och säga hejdå
som vanligt, men nu sitter jag här igen i MIN lägenhet och ja det är inte
så dumt ändå, jag är hemma. Just nu känns det ganska bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0