blaha blaha

Fredag imorgon, dagarna går fort. Skolan har dragit igång igen och jag
måste erkänna att det faktiskt känns rätt bra. Vi har hör och häpna haft
roligt i skolan både igår och idag och imorgon blir nog rolig också
med tanke på att vi ska iväg och kika på blommor och leka lekar,
som utflykt, jag vet visst låter det tufft ? ;). Annars är det bra, investerat
både gummistövlar och ett par nya löpaskor, så på måndag är det till
att investera ett träningskort så är det bara och köra. 
 
I helgen ska vi till Piteå och hänga hos elin, mysmys! så tänkte packa
mig en väska snart, dock svårt att veta vad man ska ta med. Nästa helg
ska jag till Hanna också, ääntligggeen får jag träffa henne, efter 4 månader
är det på tiden :). Nej dags att packa en väska för helgen !


Nya träningsskor :)








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0