wzuuup!

Jaha lördag och vad har jag åstakommit? Not much!
Pluggat lite, har dock ingen motivation så ja går inge vidare.
Nåja inte helt världen med en omtenta liksom. Tänkte
skippa träningen men nej tog mig i kragen och tog mig
dit, skönt som satan och träna igen. Känns helt underbart
att vara igång på riktigt. I like! Ska strax köra sussi och Daniel,
då sussis pappa fyller 50 så har lovat att köra dit dom. 
Vad kvällen har att erbjuda får vi se, nu lutar det åt en fika i stan
med emma och emma iaf, mysigt och göra något annat än att
sitta hemma och glo på tv liksom. 

Jag hoppas att dagarna går fort nu, för på fredag kommer Hanna hit
och sen den 6e kommer ju tessan och noah :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0