hard work

Sitter helt slut i kropp och knopp! Pluggat en hel del idag,
om jag blvit nå klokare är en annan femma :P. Har hunnit
redovisa våran film också, gud så bra den var haha!
Kom hem för en stund sen från ett crossfitpass och ja
fyfan, hinner alltid glömma bort hur jävligt det passet är
men jag och emma tog oss dit och gjorde det förjävla skönt.
Fanny var där också så hon åkte med oss hem, surrade lite
med henne innan vi skiljdes åt. skönt med någon som förstår
hur det är med hemlängtan osådär :). 

Imorgon blir det ännu mer plugg så upp tidigt imon också
och på kvällen ska vi på Sh'Bam. så rooligt :D. 
Som jag längtar till helgen då kommer Hanna och nu är
det imon bara en vecka innan jag får krama om syrran
och pussa på lillplutten igen. jag ser ljuset i detta helvete !
Nu blir det sängen är trött i kropp och knopp,

Kommentarer
Postat av: Göran Persson

Fasen vad ni är duktiga !!

2012-10-30 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0