dags igen

Nej men då är det väl dags att slänga in ett inlägg här också.
Sen jag skrev sist har det hänt en del, jag orkar inte dra igenom
allt men 3 veckors praktik har vi haft och en massa annat har hänt,
praktiken gick bättre än väntat och ja det var förbannat roligt och göra den
med kära sussi. Vi har ju varit engagerade med kackerlacka och vandrande
pinne, haha! Ja nej det har gått bra.
Nu är det söndag igen och helgen är förbi. Har hunnit med en myskväll,
bio, en sväng på stan och idag har jag pluggat. Skrivit klart en uppgift,
läst mina kapitel till tentaplugget och jag och Sussi fick en början på 
våran rapport. 
 
Oktober har varit en rätt trist månad med mycket regn och inte mycket som hänt.
Nu har jag lite mer att se fram emot, besök från Hanna och ett besök av syster och
noah, sen kommer det väl säkert till en massa annat. Sen får vi ju inte glömma
att det inte är jättelänge till Jul och det betyder ju att jag får åka hem :).
 
Något annat jag har att tillägga? jo jag har kommit igång med träningen också
och jag längtar till tisdag då är det Sh'Bam som gäller, kanske får jag med Emma på
zumba på torsdag också ;).

Kommentarer
Postat av: sw

Här kommer pappas önskelista snart komma !!

2012-10-24 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0