upprörd

Idag på morgonen gick som vanligt igenom alla bloggar jag läser.
När jag kommer till blondinbellas blogg så scrollar jag ner och läser
och hittar en video som jag tittar på, klumpen i magen växte direkt.
Det handlade om en tjej som blivit utsatt för våldtäkt och ja
vidoen var nu borttagen men hur som helst så var det flera stycken som
efter det hade hänt pratade om det och tjejen so hade gjort videon, hennes
kompis hade varit med men nekat till allt så det blev ingen rättegång.
skit samma var inte dit jag skulle komma, utan folk började säga att
hon ville bli utsatt, att det var hennes fel, händelsen blev även filmad
och hamnade på youtube. Tjejen vågade inte gå ut på sex månader efter
det som hänt.
 
Det som gör mig så ont, och gör att klumpen i magen växer är att folk säger att
hon ville och att det var hennes fel!!? Fyfan jag förstår inte hur vissa människor tänker.
Det gör så ont i hjärtat, och man börjar ju fundera på hur folk är funtade? Varför
jag blir så upprörd tänker jag inte gå in på men det värker i magen och tårarna är
svåra att hålla tillbaka. Nåja, var tvungen att få det ur mig, Blondinbella fick iaf ner saker
på bloggen som var värt att läsa..

http://blondinbella.se/2012/11/15/det-gor-ont/

http://blondinbella.se/2012/11/16/i-2/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0