underbara fredag

Fredag, underbara fredag! Ja äntligen fredag helt enkelt.
Igår skriv vi tenta, hur det gick ? Ja svårt att veta, men jag svarade
på allt och förstod frågorna vilket kändes bra. Bättre än väntat.
Hade räknat med att sitta som ett frågetecken. Men men,
Sen skrev jag och Sussi klart våran rapport, snabba och effektiva
som vanligt. Sen låg jag helt död i sängen efter det. Hjärnan
var inte riktigt med. Låg med datorn på magen från det att sussi
for till jag gick och lade mig. Somnade efter 11 och sov till efter 9
idag, jag känner mig utvilad och redo för helgen :D. Nu har jag storstädat
.dammat, vädrat, dammsugit, skurat och haft mig så nu är det rent.
Ska strax ta mig till stan för och möta upp emma. Vi ska ta en sväng
på stan och systemet. Sen måste jag handla lite maat också. 
 
Helgen kommer bli toppen för idag kommer Hanna och stannar över
helgen och det kan ju inte bli annat än toppen :D Ikväll väntas party
och resten av helgen blir det myys! Så jag känner mig glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0