torsdagkväll

Godkväll, ska strax krypa ner och läsa lite innan jag stänger mina
bruna för denna dag. Emma har varit här och roat mig ikväll,
mycket trevligt som vanligt. Kan inte sluta skratta ''vad betyder meow''?
HAHA! Livet känns ja , bra. Känner mig glad, december närmar
sig vilket betyder snart dags för hemmaplan, och det betyder att träffa
familj och vänner, tjoho. Annars händer det inte mycket alls som vanligt.
Imorgon väntar skola och problemlösningar (matte) ja uscha! Sen crossfit
och sen åker jag till Elin över helgen i Piteå, vilket jag vet alltid blir bra.
Nej jag har inte så mycket mer att delge än sådär, nu ska jag krypa i säng och
läsa lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0