snipp snapp slut

Jaha då var helgen slut, det går alldeles för fort! Men helgen har varit
toppen :) Hanna kom i fredags och det är alltid lika härligt och träffa henne.
Vi for och handla först sen hoppade jag in i duschen innan Elin och Emma anlände
vi sminkade oss och fixade oss, eller ja hanna sminkade mig ;). Vi beställde pizza
och surra lite, sen kom Sussi och Emelie och anlände, då korkade vi upp, och kvällen
var igång, vart en toppen kväll som vanligt när de bästa tjejerna är med. Vi spelade spel
och surrade innan vi tog oss till olearys där blev det dans all night. Sen for jag, hanna
och elin till mig och efter många om och men så kom vi i säng. Elin for innan jag och Hanna
vakna men har ett svagt minne av när hon sa hejdå. 
Lördagen spenderade jag och hanna lugnt, vaknade till framåt 12, lite frukost eller ja
lunch rättare sagt. En sväng på dollarstore, candycorner och växtriket blev det. Sen
spenderade vi resten av dagen och kvällen åt att mysa och surra. Idag tog vi det lugnt
innan vi sa hejdå till varandra. Alltid lika jobbigt att säga hejdå även om hon int är
så långt bort så saknar jag henne redan. Hoppas nu inte det dröjer så länge tills vi ses igen.
Tack kära du för en underbar helg.
 
Nu är det bara för mig att  ladda om för på tisdag landar Tessan och Noah i Lule och
det ser jag framemot väääldans mycket !
 
Bilder från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0