önska kostar ingenting

Och vad har jag åstakommit idag? Inte mycket, en timmes spinning iaf,
sen handlade jag, for hem diskade och plockade lite in i duschen, resten
av dagen har jag spenderat här framför datorn, sett film och ja lagat middag
också. Har gått och blivit penisionär för tidigt, är trött,trött hela tiden.
Så gissar på tidigt i säng idag också. Även om jag börjar bli klart med mina
julklappsinköp (visst är jag duktig) 1 månad i förväg, heja! Så börjar det
ju bli dags att komma på vad man själv vill ha och ja om jag fick drömma, så
gärna en resa eller en ny bil eller en miljon. Men hur som helst, på riktigt
så vill jag ha ett par nya skor, ett par nya med klack tack! Väska har jag ju redan
visat er tidigare. Lite nya kläder i garderoben får också plats ;) Skorna ja, jag vill ha
dessa nedan : översta paret från eurosko och de andra från bubbelroom. Måste börja
knåpa på en ordentlig önskelista, kan ju inte vara sämre än pappa ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0