Lussebullar

Jag ligger i sängen, så mätt så jag skulle kunna kräkas
nästan. Söndagen slutade på ett mycket bra sätt. Jag
och emma bestämde oss för att baka lussebullar, sagt och gjort!
Vi for till ica och handla sen var det bara sätta igång, dubbel
sats lussebullar dessutom. Blev en del skratt och stoj under tiden.
Sussi kom förbi en sväng men hann fara innan bullarna var klara.
Sen kom vi på den briljanta iden att ha choklad i bullarna, nu tänker
ni säkert, ussch! Men där misstror ni minsann för jävlart så gott det var.
Vilka bullbakare vi är, okejdom kanske inte blev så fina men det spelar ju
ingen roll när dom ändå ska till magen och mums säger jag bara så goda de blev.
När bullarna var färdiga mös vi ner oss i soffan
med ett gäng bullar, skumtomtar och julmust framför en julfilm.
En riktigt mysig avslutning på söndagen helt enkelt. Nu ska jag
sova, imorgon väntar pluggeliplugg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0