kommer inte på någon rubrik....

Jaha, fredagen var här igen då. Som vanligt börjades den med
ett pass crossfit, idag var det jag, emma, sussi och emelie som svettades
ikapp ;). Och jag vet inte men fysatan så jävlart jobbigt det är!Tar ut sig ordenligt
och hela kroppen får jobba, men ja min kropp fortsätter hänga på bra denna veckan.
Bara för det kommer jag väl vara heeelt slut på söndag men men, känns bra i
vilket fall och jag har visst lovat emma att följa på spinning imon, hujeda mig!
Men för hennes skull så får jag väl följa med, om jag inte svarar i telefon efter
kl 11 imon så har jag avlidit på cykeln. Nej så illa ska det väl inte behöva bli.
Nu har jag iaf duschat och satt på ett ansikte, tänk va lite smink kan göra. 
Dagens planer är in till stan på klappjakt med Emma och sen ska vi väl käka nå
innan det är dags för bio med henne och sussi :). Ja en helt okej fredag helt enkelt
eller ja en väldans bra fredag rättare sagt ;). Och just det! PAPPPA! jag vill ha din
önskelista NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0