julbord

Det har varit en kväll fylld med skratt, härligt sällskap
och god mat. På kvällens schema stod julbord. Ett
lite knytkalas för mig, elin, emma, sussi och ida. 
Och det var sååå gott med julmat! Mhhmmm!
och julmust, glögg och annat gott. Sen en massa
skratt och surr, ja en underbar onsdagkväll helt enkelt.
Nu ska jag strax krypa ner i sängen, är fortfarande proppmätt!
Nu invigde vi julen på riktigt, och det var så mysigt och
sitta och äta julmat med julmusik i bakgrunden och perfekt
sällskap. Måste säga att jag fick till en bra julkänsla också
med julstjärna, mina glaskulor med ljusslingor och en massa
tända ljus och ännu mer juligt när den röda duken kom upp på
bordet. Ja,a tack tjejer för en förbannat härlig kväll!

Lånade bilder från Emma och Ida också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0