Home for christmas

Om en månad hoppas jag att jag är på väg hemmåt.
Denna hösten har känts lång och det är på tiden att jag får
åka hem till mamma och pappa. Mysa, bara vara jag och
känna den där tryggheten. Mhm jag längtar till jul så jag tror
jag spricker. Förmdoligen far jag inte ensam denna gången utan
lite sällskap verkar jag få. Som jag skrev tidigare for syrran och noah
tidigare idag och nu när jag smält det lite, tycker jag inte om tystanden
som infinner sig utan dom. Ingen liten som springer runt och tjatar, ingen
storasyster och dela tankar med. Men nu har jag fått träffa dom iaf. och
min längtan efter Mamma, pappa och lillebror är stor. Fars dag är det
idag också, som vanligt är jag inte hemma för att gratta pappa och krama
om honom och berätta för honom att han är världens bästa pappa. det suger.
Nu hoppas jag precis som vanligt denna tiden vid året att veckorna går fort
så det snart är dags, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0