blubb

Goddag mina kära. Känner att blogginsperationen börjar komma tillbaka,
väntar dock på att en annan blogg ska bli klar så vi kan börja där höhö. 
Emma som ska fixa och trixa lite där. Jaha så var det måndag igen.
Livet känns? Rätt bra trots lite hemlängtan, dock är det en del skola
nu och annat som komma skall så jag klarar mig allt. Har suttit med lite
matteproblem och försökt lösa dom, jag är inget mattegeni så mycket
kan jag lova, inte alls! Är rent sagt USEL på det, men får ta hjälp av dom
andra, eller ringa pappa och be om hjälp ;). 

Ska strax ta mig och äta lite mat, ikväll vankas crossfit i vanlig ordning
på måndagar, behövs lite träning vill jag lova. Nu ska jag ta och äta lite
middag och ladda för träning.
 
Jag och lilleman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0