19e November

helgerna går ju alldeles för fort och nu är det måndag igen,
dagens humör? Jo rätt så glad skulle jag säga. Nu har jag
och emma planerat och haft oss på vad vi ska göra dagarna
nere i jönköping då hon är där med mig. En massa roliga saker
och att det är runt jul gör ju saken bara roligare ;).
Helgen då? Jo var hos elin och det var en superhelg, som vanligt.
Fredagen blev det fredagsmys som vanligt ;) sen gick vi och lade oss
rätt tidigt, pensionärer som vi är. Lördagen for vi och handla innan det blev
en sväng på rundvisning i piteå, tror minsann fröken Lundberg försöker
få mig att flytta dit med tanke på alla områden hon visade ;).
Vi var en sväng hos en syster på en koppkaffe och fick träffa henne och
hennes mamma bla. På vägen hem hämtade vi Ida, sen var det hem och
duscha som gällde sen var det bara sätta igång och göra sig redo för kvällen.
Vi käkade en god middag, drack, spelade spel, surrade och skrattade.
Att jag och ida inte var några hejare på Alias ska vi ju inte sticka under stolen med,
men som vi skrattade ;). Vi for ut, dock ingen längre stund, hem igen och sen
sängen. Söndagen spenderade jag och elin i soffan innan jag for hem och
väl hemma blev det middag, läste ut boken och sova. 
 
Idag är de måndag, jag ska strax ta mig i duschen sedan få i mig lite frukost
skola väntar vid 13 sen ikväll blir det träning som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0