snurr i hjärnan

Gubbar hit och teorier hit. Ja läser och läser men det känns
inte som jag kan nå iaf? Jag blir gaaalen, tenta på torsdag
och ja det gillar jag inte. Suttit några timmar varje dag sen i
onsdags förra veckan men int känner jag mig nå smartare för
det. Nu har ja iaf suttit några timmar idag och ska strax knalla
ner mot elin och sen invänta några till och så blir det mer plugg
i form av spel. 

Har idag hunnit vara i skolan, på gymmet, duschat,
käkat och pluggat. Lagom roligt liv just nu,
Blö känner mig lite bitter, haha. Nåja är bara kämpa
på kan ju inte göra annat än plugga. Pratade med syrran
innan också, saknar henne och Noah otroligt mycket.
Ska pussa han tills han är alldeles blöt när jag kommer hem i
Maj :D. En extra Puss o kram till Malin idag, i looove you
men det visste du redan hoppas jag ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0