plugg-dag

Hela helgen har jag legat i sängen i nästan 40 graders feber och
en förkylning. Idag är jag mycket mycket piggare och febern är nästan
helt borta. haha idag när jag gick upp skulle jag ta en dusch och ja jag
går in och ska vrida på vattnet men inget vatten kommer och då kommer
jag på att dom ska stänga av vattnet idag på hela området, oh! Fan haha!
Nåja får låna elins dusch när jag kommer dit för det behövs, ser ut som ja
blöö i håret. Nu ska jag ta på mig ordentligt med kläder så jag int blir mer sjuk och traska iväg
mot elin och resten av plugg gänget för och plugga på tentan, inte så jävla
roligt men ack så behövligt. Nu  hoppas jag bara min förkylning släpper helt
tills imorgon så jag kan träna igen. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0