it's over

Så var det över.. Tentan är gjord och jag måste bara få
påpeka över hur satans skönt det känns! Var som att
en sten lyftes från mina axlar. Nu slipper man tänka på
det på ett tag och i helgen tänker jag bara slööa och inte
ja pilla på en bok :P

Efter tentan for vi och åt på max (jag,elin, sussi,emma,ida,annika och frida)
det var vi då värda. Satt där o surra ett tag innan alla for hem. Jag sov
en stund och kolla PLL och nu ska jag se oth och bara ta det lugnt.
Imorgon blir det Crossfit och sedan en riktig storstädning för det
behövs här hemma. Imorgon är det en vecka till vi åker bort över
helgen till dundret och det ska bli så jäävla roligt :D Något som är
minst lika härligt är att då kommer även mamma, pappa och lillebror
hit ohhh så härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0