fräääscht

Nu är det rent och fint här igen och det luktar frääässsch som
bara den, mestadels för att jag fick hänga en massa tvätt i hela
lägenheten. Har tydligen varit en massa inbrott här och b.la i tvättstugan
och då vill ju inte bli av med mina kläder så vågade int hänga dom
i torkskåpen så dom har fått hänga på tork överallt här inne istället.
Men lukten klagar jag absolut inte på, älskar när det luktar nytvättat
känns så fräscht.

Men jag har iaf, dammat, torkat, vädrat mattor, dammsugit och skurat
golvet. Så nu är det fint när mamma, pappa o tobbe kommer imon. Dom
kommer hit imorgon trots att jag ska iväg över helgen med tjejerna. Dom
stannar en vecka ungefär så jag hinner ju mysa med dom iaf. Har förutom
tvätten och städningen hunnit träna och vart med elin o emma o handlat
alkohol o godis inför helgen. Nu är det bara packningen kvar, blöö det
tråkigaste och jobbigaste men är väl lika bra att ta tag i det så jag kan ta det lugnt
resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0