effektiv dag

Nu är jag helt slut, började dagen med att tvätta och
sen STORstädat och sen träna och nu har jag duschat
och ska strax krypa ner framför tvn, OTH som vanligt;)
snart sett färdigt säsong 6, haha helt sjukt, inte gjort nå
annat än se det dom senaste två veckorna. Ska väl
se bb också innan jag somnar. Imorgon kommer D hit,
nervöst men ja det ska bli mysigt :D Några dagar med
sällskap är ju inte fel. På lördag blir det party hos elin,
var ett tag sen det vart party så det ska bli kul :).
Nu ska jag äta lite och mysa framför tvn, räkna med dålig
uppdatering här dom närmaste dagarna..

Just det, mamma, pappa och lillebrorsan kommer hit
i slutet av mars, början på april, YEEY saknar dom !!
och saknar syster yster och lillfisen också nå grymt, han
hinner väl få mopedkörkort innan ja ser honom igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0