effektiv dag

Började dagen med plugg på kulturens hus med Sussi, Ida och Frida
vi skrev färdigt rapporten, duktiga var vi faktiskt :) Sen blev det
en sväng på stan och kika lite, jag köpte mig en ny mössa för det behövdes
då inför helgen. Sen höll jag fingrarna i styr, fyller ju faktiskt år nästa vecka
så jag väntar med det där med shopping ;). Jag och frida strosade runt och kika
lite i affärerna efter att ha sagt hejdå till dom andra. Var skönt att få surra av sig
lite. Synd att ungen bor i boden annars hade man kunnats ses myyyycket mer.
Sen sa vi hejdå och gick åt varsit håll. Sen jag kom hem har diskat, lagat middag,
ätit och diskat igen :P. Nu ska jag ladda upp för dagens träningspass som blir box
med emma, hoppas bara det är roligare än förra gången. Ikväll kommer elin förbi
också ska få smaka hennes bullar, så det blir bullätande och mysonsdag helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: frida

du får komma och joina mig i Boden någon dag om du vill surra av dig ännu mera ;)

2012-03-28 @ 18:10:36
Postat av: surran

Annars kan jag tycka frida kan flytta hit :P

2012-03-28 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0