tomt.

blir inte många inlägg här nu..
Den senaste veckan har mitt humör gått lite upp och ner, inte
det att jag har varit arg utåt sett men mycket tankar inom mig.
Börjar tvivla mer och mer på mig själv, börjar sakna Lule ordentligt
och alla där samtidigt som jag redan nu tänker på ångesten över att
behöva lämna alla här, varit trött på jobbet och hela tiden velat sova.
På något sätt kännt mig ensam och som den sista på jorden som fortfarande
är ensam vilket får mitt självförtroende och självkänsla och svikta en aning.
nej jag vet ibland sätter hjärnan i gång och snurra ordentligt och då är det
jobbigt.. Speciellt på kvällarnna då är det svårt att stänge ute tankarna.

Idag har jag jobbat färdigt med att lista glas för denna sommaren, kanske föralltid
på torsdag byter jag ut slitna jobbarbrallor och stor tshirt mot gråa byxor och grön
konsumskjorta.

Nu ska jag äta lite chips innan jag somnar, är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0