skrivkramp

Tänkte skriva några rader men har lite skrivkramp
och har svårt att formulera mig, är tomt här helt enkelt!
Men ja kan ju säga att allt är bra, att jobba på konsum
går bra och v.27 börjar jag mitt andra jobb. Semester, vad
är det? så känns det. Ja, på fredag är det midsommar också
tiden går som fort men blir lugnt för mig eftersom jag jobbar
lördag och söndag, men är inte så ledsen för det, rätt bra med
pengar iaf och kommer bli kul midsommar ändå :) Men som
sagt allt rullar på rätt bra. Börjar bli rätt tråkigt att inte få
pratas av med alla där uppe varje dag som man är van vid
och ja att dom är 2 månader bort känns tungt för jag
Saknar mina fina vänner där hemma i norr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0