if i was a rich girl..

Nu är det slut på allt va lugn och ro heter! Imorgo börjar jag på jobb numero 2,
detta betyder att jag kommer jobba dubbelt och imorgon till exempel går jag mellan 9-17
på mitt ena jobb och sedan till 22.15 på andra jobbet och ja såhär ser det ut nu
några veckor. På konsum jobbar jag nu bara kvällar och helger och på mitt andra
jobb dagtid så från och med idag så är det 3 veckor till jag har en helt ledig dag
igen. Får väl se hur pigg jag kommer vara nu.. Men det är money money!
Annars är allt bra, lugna puckar kollar fotbollen, heeja spanien.
Igår var jag ute och dansade, vi började hos marie och kvällen var ruskigt trevlig!
Vi satt och pratatde länge i solen på hennes balkong med våra drinkar.
Nu ska jag sova och förhoppingsvis vara pigg imorgon :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0