Bruce ''The Boss'' Springsteen

Jag är fortfarande i extas fyfaaaaaan! Jag ville aldrig att kvällen
ska ta slut jag hade kunnat vara där på ullevi fortfarande och ja
jag ville bara vara där. Ord kan inte beskriva det, Det kändes
som ja nej jag kan inte beskriva. När över 66 000 människor klappar i takt
till beacuse the night eller born in the USA eller allsången till waiting och a sunny day
eller jublet när Jake Clemons tar första solot på saxofon på the river
ja fyfaan så jävla bra jag skulle kunna forsätta skriva hur mycket som
helst men orden räcker inte till så jääävla otroligt bra var det. Vädret
var inte på topp men vafan spelade det för roll? INGEN ALLS! För så fort
han stod på scen och körde första tonerna till Who'll stop the rain ja
då var regnet borta och en helt oförglömlig kväll, nej detta var det absolut
bästa nåååggggoonsin! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju tro att det var 66 000 människor och inte 66st :)

2012-07-31 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0