-

Kände att det var dags för ett inlägg här nu.
Jobbar och står i för det mesta men försöker
hitta tid till nära och kära :) ikväll har jag varit
och käkat med Marie, Sanna, Hannah och Fia
sen blev det bio då anslöt även andreas. Mycket
trevligt och sjuukt rolig film , cockpit, SE DEN!
skrattade nästan hela filmen. Ja, annars händer
det inte mycket letar resor för fullt, mamma och
jag ska iväg en vecka nu ska vi bara hitta en bra
resa :)

Imorgon har jag stängning vilket betyder lite sovmorgon
iaf, skönt. Måste även ta mig för att köpa födelsedagspresenter
till Tessan och Noah men det blir på fredag med malin.
tänk att jag vart hemma i mer än två månader, herregud
så tiden går fort men jag erkänner att jag saknar er uppe i
Lule mer och mer för varje dag.
Nej dags att tvätta bort sminket och krypa i säng

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0