tråkiga söndag

Söndagar är tråkiga :P eller ja inte alltid men idag
har vart en sån dag hittills inte gjort nå vettigt alls
slöat i sängen framför film. Nu ska jag ta tag i min söndag
och dra på mig kläderna och promenera ner till STIL för
lite träning, ska prova på bodycombat idag, får se om det
blir flipp eller flopp!

gårdagen bestod av att umgås med emma, sussi och annika!
Elin saknades då hon var i pite. Vi köpte lite godis och satt här
och surra och spela spel och skratta. En bra kväll som vanligt.
Kommande vecka har vi inga lektioner inplanerat men det betyder
inte att det blir lugnt, har en del plugg som ska göras och ja sen
är det ju prat om lite aktiviter med tjejerna också, som pulkaåkning och
annat trevligt.

Nej nu ska jag kila iväg så jag hinner till träningen

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0