sömn

fy så trött jag är, Varför kan man aldrig sova när man måste,
hela natten har jag vart orolig i kroppen och inte kunnat sova
ordentligt, tio minutersintervaller har jag sovit o vart vaken
i 30 minuter ungefär sådär har det hållt på hela natten.
Känner att det inte är bra för min kropp men vad ska man göra liksom.
Det värsta är att jag blir så satans trött mitt på dagen sen o får svårt att
hålla mig från att sova dagen o sover jag på dagen ja då kan jag icke sova
på natten sen.. Blö. Är som att min kropp känner av att det är mycket
just nu.. Känner mig förvirrad och ledsen över nå men kan inte sätta fingret på vad det är.
Mycket tankar o funderingar just nu och jag vet knappt själv vad jag vill..

Nåja ska äta klart frukosten o göra mig redo för skola och sen träning..
Lite kopiering av böcker var det väl också som stod på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0