slut..

Nu är det slut på allt vad ledigt heter.. Det är dags att
åka hem till vardagen igen och dra igång allt. Som vanligt
känns det både bra och dåligt ska bli så galet härligt att få
krama om tjejerna igen och få komma hem till lägenheten,
sätta igång med träningen och ja få ordning på livet. 

Är alltid jobbigt att säga hej då till folk och ja, det blir
fan inte lättare heller. Nåja om det blir som jag hoppas
så verkar det bli en del besök denna våren iaf. Tro inte
att jag packat heller, hej sista minuten!! Håller på oh tvätta
nu, dock hade mamma nästan tvättat allt, bästa mamma...
Så har lite som ska in bara och ja sen ner i väskan.

Hoppas bara allt får plats och att jag kommer ihåg allt
Nåja det löser väl sig. I värsta fall får mamma skicka det på posten
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt till sen gå och lägga mig.
Innan jag åker imorgon blir det mysdag med syrran, mamma o noah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0