skola

Jaha idag är det dags för skola igen, Känns inte så lockande
kan jag säga, motivationen är lååångt bort. Men är bara ett pass idag
så det ska jag nog klara av. Men innan det ska jag iväg och möta
upp emma, sussi, elin och annika för att fixa lite böcker och lite annat.
Känner mig trött o seg hela tiden, lite vitaminbrist kanske.
Efter skolan följer nog emma med mig hem och sen ska vi en sväng
till storheden och kika lite och inhandla helgens akohol intag :P
Gaah vill ha helg nu, tur det är fredag imorgon :D

Igår blev det en sväng på stan med tjejerna och inhandlade nya träningskläder,
på måndag kör jag igång med träningen igen, ska bli skönt att få röra
på fläsket igen. Blev även en lunch också med en massa surr. For även
o handla med sussi och sen följde hon med hit en sväng och
bara satt o prata en massa. Nej ska ta och dricka lite vitaminer och
packa väskan innan jag kilar mot skolan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: stefan

Nu är den här!! första singeln från bruce. lyssna

http://www.youtube.com/watch?v=RHPx3RghAKw

2012-01-20 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0