helg

Godermorgon mina vänner, fredag idag!
SKÖNT! Det betyder helg, Igår var jag
och snurran och träna och sen for vi hit och
laga middag, yummy in my tummy :P Sen
kom elin och emma och vi surra som vanligt
om allt möjligt och skratta så tårarna sprutade
när vi skulle massera varandra haha!

Tjejerna for strax innan tolv och då la jag mig i sängen
och titta lite tv och spela lite wordfeud :P. Idag är
det först träning på schemat kl 12, börjar med spinning
och sen gym efteråt. Nu har jag tränat (med idag) 5
dagar i rad så imorgon blir det vila och sovmorgon för min
del. Varje dag denna vecka har jag fått sätta alarm, bu!
Så imorgon tänker jag inte göra det. höjdpunkten på hela
helgen blir nog ändå imorgon, löörrdaaaagsgodis :D haha!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0